Ömmande fingrar

Usch jaa, eller iaf mitt vänstra pekfinger. Ömmar himla mycket, sitter och sprättar upp översta sömmen på mina blivande gardiner (som btw är SVARTA, lycka!). Inte så jävla spännande eller roligt, men måste göras. Sen ska jag sy en ny söm (lr hur det stavas :P (A)) Får bara hoppas att det går, symaskinen är ju inte min bästa vän. Men en rak söm ska väl till och med jag kunna lyckas med?! Eller?? :P Återstår att se iaf =)

Just nu strömmar Yellowcard - Lights and Sounds ur mina högtalare.
Ärligt talat är den inte särskilt bra, men men. Den är väl snart slut ..


Åter till blivande gardinerna.. (Riktigt husfru ju :P Haha!!)

vackert

image15











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0