make me scream

Nyss hemkommen från Sarah, trevligt så som det alltid är att leka med henne.
Fick pannkakor när jag kom till henne igår, det var trevligt och GOTT dessutom!
Sen tv och lite umgås och SEN var vi jättetrötta, så vi gick och la oss .. =D

Nu är det dags för den vanliga städningen =) Efter det är det allmänt fix med allt, inklusive mig själv.
Spännande att se hur jag kommer se ut denna kväll, blir säkert jättebra.
Något nervös är jag oxå faktiskt, förhoppningsvis hatar ingen mig och allt kommer gå fint  =)


Wish Me Luck Tonight !

Korn - Twisted Transistor

Hey you, hey you, this won't hurt a bit
This won't hurt a bit, this won't hurt
Says who? Says who?
Anesthetize this bitch
Anesthetize this bitch, anesthetize!
Just let me be
Between you and them things

Kommentarer
Postat av: Tussser

Bara för att jag är ditt extrahem när du ibland måste ha något ställe att sova på :-O

2008-03-14 @ 15:09:36
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0