Lättnad men ändå inte

Lättnaden över att ha fått in pengar på kontot, men oro över att dom lär försvinna lika fort som dom kom.
Känns som att jag har tusen saker att betala och pengarna bara springer ifrån mig.
Men får väl lugna ner mig, det kommer att lösa sig förr eller senare. Jag får ha stort tålamod, det kommer.

Tålamod är inte min sida, jag vill ha lösningar och resultat direkt. Får väl lära mig att det inte funkar så.
Fast å andra sidan är det 2 saker jag inte ska betala själv. Får göra det för tillfället, och det går ju.
Inte tänka för mycket nu, det blir som det blir och jag har ansvar för det. Jag Kan Lösa Det !

Nu ska jag nog gå och försöka fixa nåt att ha med mig till jobbet. Typ mat lixom.
Saknar sönder =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0