Krama kudden snart

Japp, det är tänkt. Är så satans trött, vaknar ju på helt orimliga tider. Störigt!
Gick väl ganska bra idag, bättre än inget. Roligt idag oxå, lite iaf. Gillas !
Soo, Korn - Twisted Transistor. Lätt den bästa just nu, eller nästan iaf (A) :P

J och 18-årsfest på fredag. Blir säkert hur skoj som helst! =D
Innan dess är det körning och jobb, vilket är imorron.
På fredag är det den vanliga städningen =) (som har vatt lite si och så, skäms på mig!!)
Annars vet jag inte vad som sker, ska sova ordentligt länge på lördag iaf!



J, du är underbar! På alla sätt och vis<3

Btw, min mamma är bäst <3. Hade köpt present till mig idag!
Såna överraskningar är bara sådär jättetrevliga =D
Tackar så jättemycket mamma, nu är samlingen komplett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0