Hur ska jag orka?

Sitter här och bara är sådär seg som jag kan vara ... Det är faktiskt inte alls särskilt kul, är faktiskt tråkigt.
Mitt sug efter att göra något är GANSKA lågt ... Gå och lägga mig nu hade suttit fint, vakna halv 8 =(
Typ jaha, och nu då? Jag har hittat ett par byxor jag vill ha, har inte provat dom. Men dom är dösnygga!
Kan nästan vara värt de pengarna de kostar, om de sitter snyggt förstås. Prova dom idag kanske?

Jajja, nu måste jag gå och fixa lite saker..
Ha det så brao idag!

min lilla systerson (och lite jag :P)

image11 Han är så underbar!

Snöstormen i typ .. MInns inte .. Men iaf ..

image12 Det var I N T E skoj !

HejDå!
J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0