efter

alltså, efter läsandet och kanske sovandet ska jag antagligen städa eller något. sen blir det väl försöka fixa någon form av mat i det här tomma huset, sen äta naturligtvis, plocka undan och sätta in i diskmaskinen och allt. sen ska jag nog kolla på stardust ikväll, blir nog före Starterwife. för sen lär jag nog vara trött, kanske. jag vet inte ..

iaf, det är SVINKALLT i det här jävla huset. pannan har säkert lagt av igen, för att dieseln med all säkerhet är slut. vilket innebär att jag får leva i total kyla tills mina föräldrar kommer, vilket jag inte vet när det är, vilket innebär att jag är strandad i mitt hem. till torsdag iaf, för då ska jag till J <3 .. för vi ska upp tiiiidiiigt på fredag .. ska bli skoj !


hej då! // jessicA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0