once and again

Soo, nu sitter jag här igen.. Känns som att jag har feber. Är helt varm lixom.
Ni vet den där känslan när man har feber, så känns det nu =/ Trååk..
Jag är förresten så glad för J:s skull, men vill inte säga vad det är tyvärr..
Han vill nog göra det själv, om han ens kommer ihåg att berätta det :P Haha!

För övrigt är kl 20:11, känns som att jag snart bör sova. Ska upp kl 5 =(
Börjar ju jobbar kvart i 7, måste köra typ kvart - tjugo över 6. Möög!
Sen går man till lååååånga kl 16.00, jävla seg dag. Men what to do!?!?

Take Care!
// en hostande jessica


Btw, ingen fara du. Bara glad om orden hjälper lite! =)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag försökte hitta den att ladda ner men hittade den inte någonstans :( Men jag tror nog Jesper har mer koll på sånt än vad jag har ;) Men annars kanske du hade velat gå och se den med mig? Fidde sa att han kunde offra sig men det är alltid roligare med någon som verkligen vill se !?

2008-06-25 @ 21:32:19
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Lexie

krya på dig... :)

2008-06-25 @ 23:12:33
URL: http://musicofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0