omg !

Ett rekord för min del, jag tycker att det är väldigt roligt.
Får väl se hur det utvecklar sig, bättre eller sämre.. ??

Snart dags att titta på film med J (som jag förövrigt är liiiiite (läs : nästan mycket) irriterad på.!
Allt detta jävla klydd, ovissheten och allt som hör till när man inte vet ett skit om nånting.
Dagens betyg är alltså : BOTTEN DÅLIGT !

På tal om nåt helt annat fick jag träffa mamma och B idag, det var kul.
Skönt att få träffa dom, mamma blev glad för de små presenterna =)

La också in alla bilderna från kameran, 165 st! Jag menar : OJ !!  Haha!
Men det var bra bilder, mamma tyckte att jag hade varit duktig. =D
Och J oxå, han hade ju bara sin mobil. Så det blev inte så många bilder för hans del.

Have fuhn mina små kycklingar ;)
// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0