lön, administration och liknande

Det är ungefär vad jag håller på med nu. Bra för huvudet? Kanske, om man inte hade haft huvudvärk så. Nej, men det är egentligen inte JAG som håller på med det så. Det är mamma, men jag försöker hjälpa till för det är himla svårt. Iaf när man inte kan, när något är helt nytt för en. Då är det ju självklart att det är svårt. Kan hjälpa om man läser instruktionsboken, som jag gör nu. Men vågar inte göra något utan att mamma är med och hon är i duschen, så jag får snällt vänta på henne =)

Iaf, ur högtalarna (IGEN!) Flo Rida ft T.Pain - Low.
Den är faktiskt bra, igen :P Haha! Fastnat, addicted!
Längesen jag hade en addiction :P Spännande.




me in Sthlm!       me in Sthlm! (ursäkta att jag ser galen ut :P)


Take Care!
// jessica - busy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0