like asia

Såå, hemma igen. Eller hemma och hemma, hemma hos J iaf. Kommer inte hem till mig själv förrän imorgon, efter en del av J:s ärenden. Men det gör inte så mycket faktiskt, vi hoppas på det bästa. Avslöjar mer imorgon, när jag vet lite mer.
Vill ju inte säga för mycket, osså blir det kanske inget? Nej, inte så kul då ju. Men jag håller alla tummar jag har för älskling!

Stockholm och Göteborg då?

Joo, det har varit mysigt, trevligt, fint, roligt. Jaa, helt enkelt jättebra. Körde lite "vilse" och hade lite svårt att hitta. Men det är sånt man får ta när man är turist, haha! Vi bodde ju på Hotell Norrtull, fint hotell. Dock under ombyggnad, inte så trevligt. Men rummen var fina, härlig säng, lite fler kuddar och större täcke hade jag velat ha bara :P Men överlag, ett bra och fint hotell =) Fick handlat lite underkläder, hårspray, trosor, mascara och ett linne. Göteborg var trevligt, en kort visit och EN karusell blev åkt. Lisebergbanan var det, en klassiker som alltid går. Iaf enligt mig =)

Blider kommer när jag har kommit hem till mig =)


- Hoppas ni har haft det trevligt??
- Ska ni se fotbollen kvart i 9??


HejDå! Sköt om er =)
// Jessica

Kommentarer
Postat av: Sarah

Har haft det trevligt och ja, fotboll snart :-P vad är det med Gargamel? :-O

2008-06-18 @ 20:25:17
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0