kom just på att ....

Skulle lägga in en bild...

På något, vet inte vad. Sitter och letar bland mina bilder när jag kommer på att jag inte har något att ha på mig på J:s lillebrors student på fredag. Vad fan ska jag göra?!?! Kanske försöka hitta något imorron efter My Big Event.. Jaa, vi får väl se hur det blir det med. Pengar är en bristvara nu tyvärr =(


Blir kanske detta :   
Fast det ser lite konstigt ut, vitt linne under? Eller vad säger ni??

Kommer ju säkert att vara kass väder på fredag, vill inte gärna frysa. Får kanske iaf försöka hitta en billig tröja och ta mina shorts?? Hjälp Mig Nu, kom med förslag =D

Tack och Hej!

// jessicA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) Det hade du ju kunnat, finns i massa fäger och mönster !

2008-06-11 @ 21:14:52
URL: http://joannanisula.blogg.se/
Postat av: Maria

På Bodystar som har länk till vänster =)

2008-06-11 @ 21:26:23
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0