jävla skit !

JÄVLA SKIT!!
Den sista sketna halvminuten, så förlorar vi.
Men ändå.. Grattis till Spanien.
Bara hoppas att vi vinner nästa match ist =)

Har spelat lite Army Of Two, fast det var en demo.
Ganska kul, om man pallar stress i spel.

Antar att jag får lära mig?? Eller?? Jaa, jag får nog det va?? Haha..


Min stackars tunga och min käke =( Tungan känns helt svullen och gör ont.
Och käken?? Jaa, den bara gör ont av någon anledning. Tycker synd om mig iaf.
Stackars J som får stå ut med mina humörsvängningar nu när jag har ont..
OCH FEL vecka. Pest Helt Enkelt. Försvinner snart, Me Happy Då ! =D YaaY !!!


Jaa, ni får ha en trevlig lördagkväll =)
// jessicA - minimoroteN

Kommentarer
Postat av: matilda

åå tack :)



piteälven är vacker, norrsken är ännu vackrare :)

2008-06-14 @ 23:15:17
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0