@ home and alive

Hemma nu, har varit det några timmar. Faktiskt ganska skönt, dock blev det inget äta med familjen. Mami mår inte så värst jättebra, så vi tar det en annan dag =) Men det går lika bra det =) Så nu sitter jag här, ska nog snart kolla tv och ta det lugnt, lite huvevärk och sådär. Inte skoj..

Helgen har ju inte varit på topp, mått bajs typ hela tiden.
Mår faktiskt lite bättre idag, meducinen funkar! YAAY !!
Lite ont i mitt högeröra har jag dock faktiskt, blää =(

Idag var jag och J på Ikea med hans föräldrar, ganska kul.
J:s föräldrar handlade en hel del :P

För J behöver ju inte handla på Ikea än :O Haha ! (A)


Krya på er :P
// jessica - pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0