fett mycket glad idag

Fett mycket glad idag, de bästa orden jag hört på länge faktiskt! Glädje på hög nivå var det verkligen, Imorron Smäller Det mina små söta vänner =D .. Imorron är jag snäppet lyckligare än vad jag är idag! (Hoppas jag iaf, Haha!!) . Hemlighetsfull?!

Nej, för det flesta vet ändå redan vad som är på gång. MEN! för att vara snäll...
Avslöjar jag nog något mer imorron.

Det har regnat idag, på tal om nåt helt annat. Ser ut som värsta mongo nu, fult hår, fult smink och allt möjligt. Stackars mig med andra ord, det är inte lätt. Det är faktiskt inte det, men nu måste jag kila sötisar :O =D


Take Care och Ha Det Fint!

//
Jessica

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vad roligt :) Hoppas ni får riktigt fint väder då med !

2008-06-11 @ 16:20:29
URL: http://joannanisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0