do you recognize me?

Idag

Inte gjort så värst mycket faktiskt, käkat frukost, duschat och gett hunden mat och vatten.
Spännande? Nej inte alls, men men. SÅ är det.
Nu då? Snart dags att bege sig till tåget och den lååååånga tågresan.

Jag gillar inte det riktigt, det är tråkigt.
Musik och bok är min räddning.

TUR att man gillar att läsa. Annars vore resan rena döden.


Annars

Inget så faktiskt. Jag bara är, känner mig söt idag.
Tänker på min stackars vän sarah, hon tar studenten imon.
Osså har hon fått ögoninflammation, ont i halsen och sånt.

Men det blir bra vännen, du kommer få en strålande dag och må jättebra!
Det ska jag och emmi se till, vi finns där =D


Men HejDå!
Idag känner jag mig ganska glad ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0