börjar i fel ände

Nu har vi käkat frukost jag & J och klockan är 11:50.
Kanske i lite senaste laget, men det bryr vi oss inte om.
Inte så värst mycket iaf, kanske störigt att man sovit bort halva dagen.

Men iaf, idag bär det nog av hem till mig en runda. Då det lär dröja innan jag är hemma =O
Åkte ju i torsdags och imorron åker vi till Stockholm ju. Lite svårt att ta sig hem då kanske??
Plus att jag vill se mina föräldrars sovrum, har aldrig sett ett sådant sovrum innan..

Om det är Pampigt!?!?!?! Joo, det kan man nog fan säga att det är. De ska vara stolta över det!!

Får prata med J och höra vad han säger, blir nog bra vilket som.
Ha en supertrevlig och mysig söndag, ska jag försöka ha iaf =)

HejDå!
// Jessica - Knutut

Kommentarer
Postat av: Mandy

Haft en bra helg?

2008-06-15 @ 14:07:28
URL: http://gossipgirl93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0