tha style is niize

Den är faktiskt det ... Jag gillar mitt utseende på bloggen, det är sådär är !
Jaah, men det är bra iaf . Är ganska trött i benen, iiinteee såå konstigt :P
Hade det inte vatt för att jag måste gå tbk igen, hade jag kunnat gå imon igen :O
Såå, jaa. Jag gillar det, synd att man inte gå så varje dag. En BRA runda =)

Är på jobbet nu, börjar om ca 20 min. Duktig idag, vatten och äpple med mig =D
Så nu svälter jag inte Sarah :O Ääär duuu nööööjd ?? =D=D hoppas jag du äär :O
Jag fick skjuts till tåget för att mitt lyse fortfarande inte funkar, skönt ..
Men lyse är ändå faktiskt ganska bra att ha, Bengt får fixa det imooorooon =D
Bra bra, jag har inte meeeer nuuu .. Ha det fint =)


// knuutuut

Kommentarer
Postat av: Tuss

Ja, jo.. liiiite nöjd är jag väl

2008-02-11 @ 20:24:05
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0