Tankar ...

En liten tanke på någon då och då, och att man säger det till denna någon..
Det gör så mycket, det kan skänka lite tröst, det kan hjälpa lite grann ..
Jag är inte bäst på det och borde säga det oftare, jaa. Det borde jag verkligen..

Slöö och trött, skulle sova länge. Behövde det, men det gick inte..
Vakna 20 över 9, mindre trevligt .. Fick ta mig upp och hjälpa mamma lite ..
Inget ansträngande och det var ganska trevligt, blir nog bra till slut ..


Ha en trevlig fredag, fast det känns som lördag ..

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vill du fortfarande ha hjälp med bloggdesignen hjälper jag gärna till!? Behöver öva mig lite om man säger så hihi :P Bara att skriva på msn om jag är inne !

2008-02-29 @ 21:25:18
URL: http://joannanisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0