Sa jag att jag hatar livet?

DÖD !

Jävla skit arbetsförmedling, tycker inte det är lönt att jag är inskriven.
Död åt arbetsförmedlingen, de finns för att hjälpa och ändå kan dom inte det.
Moget lixom, så jaa. Nu får jag se var jag hamnar .. Lämnad åt mig själv ..

Kanske åka till systern och hjälpa henne med lilla bebisen, eller sitta hemma och vara irriterad.
Är kanske korkat, men är verkligen inte på humör för att träffa någon just nu ..
Plus att jag inte riktigt orkar sova hos henne igen, har inte sovit hemma sen i torsdags typ ..


Jah, får se vad som sker idag. Ha det nice ..

En bild på lillen

image1

Typ hur underbar är han inte ?

HejDå!

J är bäst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0