Personligt ..

Rekord !

Jaah, det måste fan vara personligt rekord,  men fan vad bra det känns !
5 innan paus, kan inte minnas när jag sålde så bra sist ..
Då kan man vara ganska glad, fast man vet ju inte hur det går sen :O

Fick inhandlat en liten grej till J idag, det blir nog bra. Ska fixa lite imon oxå ..
Jävla mööögväder idag, lär regna på mig när jag ska hem ..
Men det är smällar man får ta, jag ska iaf hem. Det är alltid nåt =D


Oooohhh !

Jag träffade Tusset idag, det var trevligt.
Fick vika såna där tygsaker, så dom blev fina =D
Tycker om att umgås med tusset, jaah <3


Men såå, Hej Då !
Ha en trevlig tisdagkväll =D

Kommentarer
Postat av: tuss

tihihihi, kärlek

2008-02-27 @ 06:03:34
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0