ooroo

Mitt lyse är inte fixat och nu har mami och bengt åkt, spännande.
Så nu vet jag inte om jag kan ta mig till jobbet eller inte, hade gärna stannat hemma.
Funderar starkt på att sjuka mig faktiskt, bryr mig inte ändå så ...
Slipper jag känna den där oron när jag åker till jobbet.. "Går det eller inte idag?"


Kan jag göra massa nytta här hemma ist, städa, tvätta, såna saker.
Sen ger det iofs inga pengar, men vem vet hur det går på jobb?
Olika hela tiden, iofs sålde jag 8 st igår. Så inte helt dåligt, men jaa..
Som sagt vet man ju aldrig hur det går, arbetsförmedlingen på onsdag..
Hoppas de kan hjälpa mig att hitta nåt annat, skulle bli oändligt glad !

Blir nog att åka upp och försöka fixa lyset, sen åka hem igen..
Förmodligen sjuka mig .. Ha det så niiice !

Torsdag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0