natti natti

Nu skulle jag skriva något, men jag glömde det, och kom precis på det igen :P
Fast egentligen skulle jag inte skriva, för jag skulle lägga in en bild !
Och egentligen så är jag jättetrött, så jag förstår inte varför jag inte går och lägger mig..
ibland är jag riktigt knäpp, nu är ett sånt tillfälle .. Plus att jag blev rädd innan..
Blixtra som tusan, regnet höll på att slå in rutorna och taket lyfte nästan.. Mindre spännande vet ni ..
Tur att mamma fanns där och höll mig i handen, mamma är bara så bäst <3


Idag har jag iaf sett ut såhär, jävligt Nice !

image3

Lite mer snacka med folk... Sen blir det dags för krama-kudden-tajm..
Och drömma om söta bebisar som Julian =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0