Nåt att Äta & sen Bio =)

Yes, vi ska äta någonstans som vi inte vet var än ... Sen är det dags för bion ..
Kl 20 var det visst, men J kommer redan vid 3-4. Vilket innebär att jag måste duscha, packa lite kläder och sådant.
Men det ska jag nog hinna, behöver inte ha såå mkt med mig eg. Bara det nödvändigaste.
Ska hem på måndag så, hoppas på fint väder. Då kan jag gå hem från bussen, slippa väcka mamma ..

Är lite hungrig, så funderar på om jag ska gå och äta något, sen packa det nödvändigaste.
Hoppas mamma har städat färdigt på toan snart, annars får jag duscha hos Jesper ..
Fast tänk så ska vi inte dit där först, utan åker direkt till Malmö?! Ajja, det löser sig säkert. .


J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0