Lite Illa Faktiskt

Jaah, hade faktiskt väntat mig att få jobba idag. Men tydligen var där fel på batteriet, fixa det imon.
Vilket innebär att det inte blir  något jobbande för mig idag, behöver pengarna.
Men vad ska jag göra lixom? Kan ju inte fixa det själv, kan inte lämna in den idag ..
Ajja, det löser sig. Fixar det imorron efter att jag vatt på arbetsförmedlingen, får väl gå hem sen då :P

Kan jag 7 km, kan jag väl gå 1 mil oxå. Bara en skillnad på 3 km, plus att det blir på dan. Inget bättre för mig.
Och motion är alltid välkommet, så jaa. Ska nog fan göra det, haha. Gå 1 mil, har jag blitt dum i huvet ?
Skulle nog tro det jaa, men whatever. Man ska börja nånstans, sen att den rundan är ASTRÅKIG. Jaa, illa då !


Massa att fixa :

- Tvätta bilen
- Tvätta mopeden
- Städa
- Tvätta
- Träna
- Städa min bil (och mina föräldrars?)

Det här lär ta lång tid, men jaa. Vem bryr sig, har ju inget bättre för mig så :P
HejDå! Take Care, hörs senare eller nåt. !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0