Känner att jag borde ta mig samman..

Sitter här och borde städa, ändå förmår jag mig inte. Energin finns inte där, eller vad det är som fattas.
Dammsugat har jag iaf, på rummet. Vilket innebär att jag har lite kvar att dammsuga. Blää!
Sen återstår, dammtorkning, putsning av speglar, rengöra toastolen (äckel!), rengöra vasken, göra ren mattan (den är VIT!) och till sist. Jaa, jag vet faktiskt inte. Senare ska jag iaf iväg och hälsa på systersonen, ska bli jätteroligt!
Negativa är att min bror kommer vara där, har ingen som helst lust att varken träffa eller prata med honom!

Kanske ska återgå till det som var tänkt från början..

Wish Me Luck.


P.S. Längtar efter J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0