Jag är kär så det står härliga till !

Helt sanslöst vad en liten person kan göra, han är helt enkelt underbar!
Så söt, så gullig, så fin, så allt vad såna små kan vara ..
Förstås pratar jag om min systerson, Julian, förmodligen jordens sötaste unge just nu !
Det är helt sant, det var längesen man såg en söt liten bebis !


Dagens görande :

Just nu bloggar jag,
Lyssnar på A-Teens - Under The Sea på youtube,
Ska skicka iväg en jobbansökan,
Hinna städa mitt rum och lilla toan,
Prata med mamma om att sälja lite fonder,
Träna lite (alldeles för längesen sist!!),
Duscha och hoppas på att få leka med J.


Soo, nu har jag inte riktigt tid mer.
Men ha det nice, vi hörs senare eller nåd ;)

(juste, smset, haha!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0