Iaf så gick det till såhär

Att vi tittade på film igår ju, Bristande Bevis med Anthony Hopkins och han brukar ju göra bra filmer. Men denna var fan nåt av det sämsta jag sett, helt jätte-megaseg, in-i-helveteirriterande, störig och allt sånt där som en film kan vara .. Så det blev inte så lyckat och bengt har bestämt att han inte ska hyra filmer mer, han ska köpa dom så att han iaf får nöjet att slå i sönder dom med en hammare om dom inte bra ! Hahaha ! För det lät så jävla roligt !       =D=D=D

Nu så gör jag inte så mycket, väntar på att J ska höra av sig typ. Vi ska på bio ikväll, sen Jumper..
Får bara hoppas på att den är bra, men det tror jag att den är. Annars så, jaha ..
Då har vi iaf sett den och kan säga att vi gillar eller ogillar den.. Såå jaa, det var nog allt för mig ..



Ha en trevlig lördag såhär i stormen ....

Kommentarer
Postat av: Tussssssur

kvittar om filmen är bra eller inte, Hayden Christensen
är med och han är ju lite eyecandy! oooho MANCANDY mums

2008-02-23 @ 12:16:39
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0