Hur kunde jag!?

Jag glömde min mobil när jag åkte hemifrån i lördags, det var inte skoj kan jag berätta !
Lite såhär, faaan ! Jag är väldigt addicted to min mobil, så det var jobbigt.. =(
Men nu är jag hemma igen, sitter här och är astrött och har precis pratat med Tusset =)


Hon ville bara prata och berätta att vi snart får kolla på film igen, eller gå på bio ..
Sweeny Todd står på listan, såå jaa. Vi får väl se vad det blir av det, blir nog bra =)
På tal om annat, så ska jag lämna in mitt schema idag. Vilket innebär att jag måste fylla i det ..
Eller iaf fylla i det färdigt, ska jobba mån-ons ist . Så jag har helgen fri, det gillar jag !



Nu ska jag äta frukost, ha det så nice !
J är mitt hjärta ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0