Dagens göromål

- Jag har ätit frukost
- Jag har tömt diskmaskinen
- Jag har läst mina vanliga bloggar
- Jag ska dammsuga hallen
- Jag ska träna
- Jag ska borsta tänderna
- Jag ska jobba idag


Imorgon då ?
Då ska jag köra 9.45 tydligen, kanske kan hälsa på tusset en stund.
Sen åka in till Malmö, försöka hitta present till J och sen gå till jobbet.

Jobbade aldrig igår, eftersom J kanske ska vara upptagen fre-lör. VIlket innebär att vi inte ses förrän på söndan och då ville jag hellre umgås hela dan igår och jobba på torsdag, vilket egentligen är ganska logiskt faktiskt.
Men vi ses på onsdag ju, han fyller ju år då! Plus att jag ska köra då, spännande.! Suzie är tbk och jag är glad =D


Nae, nu måste jag sysselsätta mig. Är helt galet trött. .. Hörs och sånt !

// jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0