Ärlighet varar längst

Känns inte som att jag ska träffa J ikväll, konstigt .. Helt jävla slut är jag oxå, hade kunnat lägga mig och sova några timmar nu. Fast får väl gå och fixa tvätten som ligger i torktumlaren istället, dagen goda gärning. Är heller inte så mycket att vika, så det känns som att man står ut. Är dessutom inte så hemskt, bättre att göra det än att nästan sitta och somna. På tal om något helt annat, så ser mitt rum ut som Andra Världskriget eller nåt. Tur att det är städfredag imorgon, och förhoppningsvis ska jag leka med J. Men vi får väl se ..


Mina vänner, vad vore jag utan er? Det har jag undrat många gånger, aldrig kommit på något riktigt bra svar. Men ni finns där alltid, stöttar, lyssnar, skrattar och gråter med mig, kommenterar, ifrågasätter mig. Ni är helt enkelt fantastiska, förhoppningsvis vet ni vilka ni är och inga namn behöver nämnas. All kärlek till er <3


Ta hand om varandra, man vet aldrig vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0