They came from the road and out of the dark

Lejonet 23/7-23/8

Runt dig blir det spännande på många sätt. Du inspirerar och vågar vara riktigt originell. Fin kväll.

 



Så säger mitt horoskop idag, vetefan om jag tror på det. Jag som inte ens har nåra planer för denna nyårsafton.
Känns inte riktigt sådär fräckt, alla verkar ha planer. Fast samtidigt, så orkar jag inte bry mig. Det får bli som det blir, eller så ångrar jag mig ikväll när jag sitter här ensam. Risken finnes, men men. Får jag väl ta då, right?
Fast ändå vill jag vara fin idag, få ha roligt, få dricka gott och umgås med trevliga människor. Jag är kass, riktigt kass är jag. Dock kan det inte alltid hjälpas, jag är sån ibland. Man får ta mig med en nypa salt.

Idag.
Jag blev glad när jag läste min vän Sara's , hon hade skrivit så fint om mig. Det här rättare sagt :

"Det finns dock en tjej som gör livet där nere så mycket lättare, och det är Jessica. När jag skrattar och skämtar med henne så får jag en sån härlig känsla, för hon är verkligen en sån tjej som jag klickar med direkt, och jag känner verkligen att jag kan vara mig själv med henne. Henne vill jag träffa mer, det är ett som är säkert. Hon är underbar."

Det värmer i mitt hjärta, jättemycket!

Ha en toppen nyårsafton, det ska jag försöka ha iaf :P :O



// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Vilken go´ vän! Håll hårt i denna där... som de säger i Lady o Lufsen.



Tack för omtanken också... behövs just idag... nyår känns inget kul alls.

2008-12-31 @ 11:49:52
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sara

Men hallå, detta inlägg har jag missat. Tro nu inte att jag tycker jag är för cool för att kommentera detta, eller något, haha! ;D Jag har bara missat det.



Sötaste nosen, du är väl för söt? :D Alla ord från mig är direkt från hjärtat, väldigt INTE inövat och väldigt mycket sanning! :) Vi får ta och träffas lite mera snart, du får väl visa mig hur man tar sig hem till dig så kommer jag på stuuuds!

2009-01-04 @ 13:05:04
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0