Slutet är verkligen här nu.

Söndag.
Innan julafton. Som infinner sig på onsdag.
Utan julkänsla. Mög!

Lördagen var trevlig, Tack Sara!<3 Hittade julklapp till broren och ett par skor till mig själv, som jag troligtvis köper imorgon när jag ska till Malmö för att införskaffa den sista julklappen till min bror. Ganska så trevligt, hoppas bara på bra väder också.

Lever mitt i all förvirring och får höra ord jag aldrig trodde jag skulle få höra. Vad är det som händer egentligen? Personer man hade tappat all hopp om, som visar sig kunna saker som man inte trodde om dom. Svårt att veta hur man ska bete sig, svårt att veta vilket spel som spelas, svårt att veta vad man kan vänta sig. Men mest av allt är det svårt att veta hur slutet på detta kommer att bli. Man förvånas när man slutar hoppas.

Det brast lite för mig idag, vet inte om det var p.g.a boken eller om det bara var jag som var lite ostabil. Eller så var det kanske en blandning av dom båda? I vilket fall som helst, jag behövde mamma. Hon fanns där, kunde dock inte sätta ord på varför tårarna kom. Men hon fanns där och hennes närhet räckte mer än väl. Hela dan har varit konstig, hela jag har varit konstig. Jag hoppas och tror att det går över, eller så har jag kanske något jag måste ta itu med?

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du är hel idag <3<3<3

2008-12-23 @ 11:49:24
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0