Like the ground you walk on

Söndag. Väldigt mycket söndag.

Den tillbringas i min ensamhet, med en bok. En väldigt tråkig bok, än så länge. Den blir kanske bättre. Svinalängorna heter den, det är tänk att jag ska ha läst ut den till imorgon. Känns som ett evigetsprojekt just nu.
Annars? Inte så väldigt mycket. Lugn helg, mådde pest igår. Fast ville ändå ut, broren sa nej. Det var en boysnight, fast jag vet att det inte blev så egentligen. Jag blev lite ledsen i ögat. Dock blev natten/morgonen trevlig, fast jag är fortfarande inte helt med på noterna. Jag fattar noll när jag tänker efter.
Idag, jag har städat och tvättar en blåtvätt med massa byxor. Vi har inga rena byxor, eller joo. Nu har vi. Men vi hade inga rena byxor, vi har inte tid med något längre. Vi är så fruktansvärt upptagna.

Människor, som inte förstår. Väldigt jobbiga. Som tror att de aldrig kan göra fel. Som tror att allt alltid är alla andras fel. Som använder andra mot en, det är inte snällt. Inse sanningen istället vet jag, både du och alla andra skulle må så mycket bättre då. Det tror jag att du också kan hålla med om.

Fast du ser inte det, du gör verkligen inte det.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sarah

Knututut :-O

2008-12-08 @ 05:53:29
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej :-O

2008-12-08 @ 18:42:41
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0