Helt jävla speedad!

Jag blev utmanad av Sara, såå jaa. Jag antar att jag måste göra det innan jag glömmer det.
Fast egentligen gör inte jag sånt här, så det här är BARA för dig Sara :P

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de fem 8-sakerna.
3. Utmana 8 personer och meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
-  Brothers & Sisters.
- Desperate housewives.
- Greys Anatomy.
- Miami Ink.
- Burn Notice.
- Sex and the city.
- CSI.
- Two and a half men.

8 saker jag gjorde igår: 

Var i skolan.
Somnade så fort jag la huvet på kudden.
Slapp åka tåg hem.
Hade jätteroligt.
Skickade massa sms.
Bdb:ade :P.
Klagade över att det är askallt på mitt rum.
Lyssnade på massa bra musik.

8 favoritrestauranger:

Gustav Adolfs Restaurang, Malmö.
Mandarin Garden, Trelleborg.
Mando Steakhouse, Malmö.
Subway, vart det än må ligga.
Macu Oriental, Skurup.
El Toro?, Gran Canaria.
Pizza Hut, Malmö.
Nu kan jag inte mer, är inte på restaurang så ofta =( :P

 

8 saker på min önskelista:
- Parfym.
- Kläder.
- Massa pengaaar.
- Smycken
- Kärlek.
- Resepengar.
- Digitalkamera.
- Bärbar dator.
- Ett jävligt bra 2009.

Mest för att jag hade tråkigt, fast jag egentligen känner mig helt speedad och är jätteglad.
Helt jävla skumt är det iaf!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad duktig du är som gjorde den för mig ;)

Tack hjärtat!

2008-12-10 @ 19:50:45
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/
Postat av: Matilda

Brothers and Sisters!! :D



Guldvärd vännen... guldvärd <3

2008-12-13 @ 15:58:34
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0