Hear the lonesome whipperwill

I'm So Lonesome I Could Cry.

Egentligen inte, det är ny favoritlåt. Volbeat som har gjort den, har ni inte hört den så borde ni ta och lyssna på den.
Söndagen har varit precis så som den ska, mysig och lugn. En riktigt bra söndag faktiskt.
Oväntad har den också varit, känns som att det händer mycket oväntade saker. Vetefan om det är för att jag inte väntar mig något längre. Kanske för att jag har slutat hoppas. Jag vet inte, men jag gillar nog allt det här oväntade som händer.

Imorgon då?


Malmö, med Sarah och Ämmi<3 Äntligen! Det ska bli så skönt att få träffa er, framför allt emmi. Det var år och dar sen.
Nästan iaf, åtminsone känns det som det. Det blir fika/äta, samt lite besök i nåra affärer. Woho! =D

Aahh well, lite tv och sånt nu. Innan det blir dags att sova, är trött idag.
Får klä mig varmt imon, håller nog på att bli förkyld :O =(

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Emmi

vi ska göra det vi är bäst på. ÄTA :D

2008-12-28 @ 22:34:32
URL: http://emmipetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0