En helt vanlig tisdag!

Tisdag.

Regn och massa regn. Jag har tagit ner vår julbelysning som vi har där ute, det var lite jobbigt. Men min kära far ville att jag skulle göra det, så dår fick jag väl göra det. Ibland tror jag att det är nåt fel på mina öron, för ibland tycker jag att det burrar. Precis som att det kommer nån, sen kommer det ändå inte nån. Eller så är jag miljöskadad, kan vara så också?

Iaf, så har jag inte en aning. Men det gör inget, för det funkar bra ändå. Fast nu kommer nog min käre far.
Men jag kan ju också ha fel, får vänta och se om jag hör dörren (det lät konstigt?!) Anyway, hade tänkt att sova länge idag. Gick inte! Fick ett sms typ kvart i 8 som jag vaknade av, sen gick det inte att somna om. Faaan =(
Snart skola, om det slutar regna vill säga. Annars åker jag ingenstans, så är det bara!

Take Care Idag!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: jesper

Tog ner? :O Ska man typ inte sätta upp den nu? :P

2008-12-14 @ 00:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0