Det var det!

Julen är över.

Den var faktiskt helt okej, lilleman gjorde den rolig!
Världens mest underbara unge, massa leksaker fick han och kläder.
Själv fick man parfymer, tröjor, pengar och sånt. Najs =D

Idag, 25/12. Vad ska man hitta på? Man brukar festa, men vetefan om jag orkar eller har nån lust faktiskt.
Får se vad det blir av det, har ni något förslag får ni gärna berätta för mig. Bio hade inte varit helt fel.
Bio har jag velat gå på i en mindre evighet, men det blir aldrig av. Ingen att gå med, då kan det bli lite lagom svårt. Men men, det blir nog bra vilket som. Måste träffa Ämmi<3, det var helt längesen ju =( Saknar dig kompis!

Well well, ska väl försöka hitta nåt vettigt att göra!




Julian, Underbar!
Han får en att längta efter barn, jävla unge :P
Haha!


Take Care!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Emmi

jaaaah,jag saknar dig med :/

2008-12-26 @ 23:16:33
URL: http://emmipetersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Min jul var riktigt awesome!!



<3<3<3

2008-12-27 @ 20:31:18
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0