Det blir fan aldrig som jag tänkt mig!

Jul, jul, jul och massa jul :O =)

Massa pengar som springer iväg, en VÄLDIG MASSA!
Det är lite jobbigt måste jag erkänna, känner mig så jävla pank.
Har ju lite pengar på annat konto. Men ändå..

Annars ska väl julen bli rolig! Måste ge mig iväg imorron igen, how SPÄNNANDE! Eller så inte. Julen firas iaf hos Farmor och Farfar! Julklappsutdelningen sker INTE hemma som vanligt.. Lillemans första jul, ska bli så kul att se hur han reagerar på allt som julen innebär. Sötaste ungen asså! Hoppas detta blir en bra jul och att det bådar gott inför det nya året =)

Well well, kanske dags att krama kudden nu. Om man ska orka med hela långa dan imorron.

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0