Denna ständiga väntan

Igår.
Det var himla trevligt, bortsett från att Sarah inte var med. Hon var tvungen att åka till doktorn, nåt fel med hennes mage.
Fast efter besöket hos doktorn kom de fram till.. Absolut ingenting, hon måste gå med smärta.
Underligt, himla underligt måste jag säga. Idag kan de ju fixa i princip allt, men men. Förhoppningsvis är det inget allvarligt och smärtan går över snart.

Så shoppingen då?
Jodå, den gick käpp rätt åt helvete.! Tusen folk överallt, allt låg slängt där man gick och stod, folk som knuffades.
You know the deal, med mellandagsrea. Aldrig mer! iaf, jag behövde byxor. Tror ni på riktigt att jag hittade byxor? Ååhh nej, inte ett endaste litet jävla par. Ändå var man i tusen affärer! (kändes det som åtminstone) Fick tag på en ny sjal, det var ALLT! Helt sanslöst.

Idag, står det en hel del på schemat. Så snart måste jag börja göra mig iordning och sen bege mig.
Träffa Sarah en runda ska jag göra, och en massa annat.

Take Care, Bye Bye Then!

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Oj, rea... hade jag inte vågat mig ut i...



Vackra ord du har på din header... är nog bra att tänka så, ger tröst. Särskilt till den här "gamla" änglamamma...



Tack för din kommentar inne hos mig också -vilken komplimang! Du är så välkommen så att följa med på resan. :.)

2008-12-30 @ 16:18:30
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0