But I know it will come to you

Long lay the world ..........

En liten paus, i mitt läsande. För att gå till den extrema kylan som råder i mitt annars ganska så varma rum, det är inte särskilt spännande kan jag ta och berätta. Tänker man inte på kylan, så är det ganska behagligt. Men annars är det så att man skakar och det är ju VERKLIGEN INTE KUL!

Imorgon är det lördag, helt galet. Lördag redan, var tar tiden vägen? Iaf, så vill jag ut och ha roligt imorgon. Jag menar ha sådär riktigt jävla roligt, en sån där kväll som man inte glömmer. Fast det lär väl inte bli, funderar på att prata med bror min. Martin alltså, han skulle tydligen ut med en polare. Är man snäll får man kanske hänga med, vilket jag är. Så egentligen borde det inte vara några problem. Förutom sovplats då kanske. Men vi får se vad det blir av det.

I'm going all the way, get away, please.

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0