Att bli påmind om det gamla, aj vad ont det gör.

Lätt som en fjäder, flyger bort. Lever livet.
Allt som faller mig, en lycklig önskan.
Önskan om att få allt och lite till. Går det?



Sitter och läser gamla inlägg
, från när jag började denna bloggen.
Det är synd att säga att det känns bra när jag läser det, för det gör det inte.
Inte alls. Det gör ont, det är nästan tårar i ögonen.

Jag vet knappt vad jag ska ta mig till, allt är så upp och ner nu. Varför?

Ta mig tillbaka. Snälla ta mig tillbaka, tillbaka till den där tiden.

// jessiie //

Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman då, vill inte att du ska vara ledsen! Jag vet att allt kommer att bli bra, en vacker dag när du vaknar så är allting perfekt. Du måste bara låta dig själv må lite bra ibland, det är du värd <3.

2008-12-16 @ 20:28:36
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0