Asså, faktiskt den er bokat.

Sooo...

Bara för att de flesta Skåningar troligtvis gör det..
Jordskalv imorse, mitt första någonsin. Troligen mina föräldrars första någonsin också.
Hördes och kändes som att huset skulle ramla. Möög!

Jordskalv hör inte hemma här! Nog om detta nu.

Grupparbete i skolan, för faaan roligt vi har haft idag. Det trodde jag aldrig, att man kunde ha så kul.
"Asså, faktiskt den er bokat" ... Haha, GUD VAD VI SKRATTADE!
Han var inte jättebra på svenska, fast det märkte vi :P
Fick fan ont i magen av det, men jävligt skoj var det. Fråga Josefin, hahah.. Det lär kommas ihåg!

Trött som faaaan är jag nu, titta tv.. Eller slöa här, vilket det nog blir.. Haha!

// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0