Ännu en vecka gången.

Yes yes..

Sådär längesen igen, men jag orkar aldrig. Har inte lust, sen att jag knappt vatt hemma, jaa. Det gör sitt till också. En lagom bra helg har det varit, idag blir det massa läsande. Trots huvevärk och sådant. Mindre skoj.

Imorron är det skola igen och ett nytt grupparbete som ska göras. Långa dagar denna veckan också, både bra och dåligt tycker jag. Man är helt slut på kvällen och somnar i tid, fast sen är det tråkigt att vara så trött att man inte orkar göra nåt annat. Fast på torsdag ska det bli skoj, om allt går som det ska. Vilket jag hoppas att det gör, jag varken vill eller orkar vänta längre nu.


Julklappar måste man också handla, måste prata med broren om det. En dag snart får det bli.
Orka vara ute i sista sekunden och trängas med alla andra. USCH NEJ!
Det orkar jag verkligen, kanske får slå broren en signal ikväll. Trots allt inte så långt kvar till jul nu.
Egentligen vill jag bojkotta julen....


// jessiie //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0