Well, I guess you'll say.

Soo!

Sitter här och dricker te, vill ha godis. Då slår mig tanken..
Jag vill börja träna. Jag är inte tjock, nej nej. Herregud NEJ!

Grejen är då den, min självdisciplin (hur stavas det!?) och min tävlingsinstinkt.
Jag presterar bättre om jag har någon att "tävla" med så att säga, bra eller dåligt?
Det vet jag faktiskt inte, i vissa lägen är det nog bra och i andra inte.

I've got sunshine, On a cloudy day. When it's cold outside, I've got the month of May.

// jessica


Det tål att funderas på, det måste bli av. Det kommer att bli av.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, jamen visst var det. haha :D

2008-08-18 @ 16:43:26
URL: http://endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0