tiden går så fort

Det var bara 3 dagar sen sist, känns betydligt längre kan jag säga. Fick något sorts anfall, vet inte vad riktigt. Men man får lov att få det, man kan inte alltid vara på topp. Så är det väl, eller? Anyways, jag jobbar och står i. Träffade Tusset<3 igår. Vi hade väldans trevligt, blåste nästan bort oxå :O - Jag börjar jobba halv 1, borde fixa mig och sånt nu kanske.

Jag är lite kluven, Ja eller Nej. Det är ändå ett stort beslut. Känns helkonstigt.

Imorgon är det min dag, glöm inte bort det är ni snälla. 20 jävla år! Helt galet faktiskt.


Take Care!
// jessica - förvirrad - glad? - stressad?

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: hehe, får se vad han säger :) jag tycker det vore lite små roligt :P

utgång istället för OS?! :O

Grattis förresten! :D

2008-08-06 @ 15:32:56
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Matilda

ha en great kanon kväll! :D

2008-08-06 @ 21:53:23
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0