sol ut ute, sol inne

Ser nog mörkt ut idag, jag vet inte riktigt. Skulle följt med föräldrarna.
Men ser ut som att det inte blir så, eg vet jag inte riktigt varför. Men men.

Det går nog att lösa iaf, har en nödplan tror jag :P . Haha !


Sitter iaf här och dricker en cider, bloggar och lyssnar på Magnus Uggla.
- Du är den finaste jag mött, heter låten. Jättefin är den.

Saker och ting är inte riktigt som planerade, men det blir nog bra till slut. Det måste bli det.

Underbart väder idag, åtminstone när det inte har blåst iaf.
I Like Solsken, festa vill jag oxå göra idag. Bara så ni vet.
Ge mig fest och jag älskar er, haha! Inte desperat, usch nej!

// jessicA

Rädda Min Kväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Det kommer gå kanon på måndag! :D

Jag är inne på min tredje vecka då, haha.

Suss gott nu!

Kramar

<3

2008-08-31 @ 00:04:21
URL: http://elitcyklist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0