iskallt!

Nu har man varit vaken sen halv 10 ungefär, och har inte gjort ett skit heller. Typ kollat en massa tv, sen snackade jag lite med Bengt och Andreas. Skoj att träffa honom igen, var ju lixom ETT BRA TAG SEN. Men han är sig lik, haha! Men det gillas, han är humor. Nu sitter jag iaf här och bloggar lite, ska strax bädda sängen och fixa lite grejer.

Mina händer är iskalla, det är minus på det.
Dock är ju vårt hus är lite kallt, smällar man får ta.

Ah well, får se vart denna dagen tar mig och vad som händer. Nåt skoj hoppas jag på.

// jessica

P.S Fika någon?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du måste berätta imorrn hur det gick i plugget! :D

Lycka till!



Kram

<3

2008-08-31 @ 18:41:44
URL: http://elitcyklist.blogg.se/
Postat av: jespor

Det hände inte mycket skoj eller? :P

2008-08-31 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0