you are my sunshine

Dagen har spenderats hemma hos mig, i verkstaden för polering och diverse grejer gällande min bil.
Så vacker den är nu, helt sanslöst. Skiner som solen i Karlstad för tusan. Tack vare J, underbar är du!
Vi ska snart dra till Helsingborg för någon himla stor bilträff, kan väl bli. Så länge det blir bättre väder ..
Nu är det typ massa dimma och sånt skit, helt strålande solsken från en nästan klarblå himmel hos mig.
Ganska stort IG på det, men men.. Det kan bli kul, annars får J värma mig eller att jag sitter i bilen ..

Finns en hel del alternativ som vi märker. Med fantasi går allt.
Onsdag närmar sig med stormsteg och jag tror jag dööör .....
Men nej, jag ska inte dö. Jag kan, jag vill, jag ska, det går fint . !



Stort Grattis till Kim som fyller år idag ! =)


Btw, no more starroperarde grävlingar!

Kommentarer
Postat av: Johan

slicka på onsdag.

2008-04-26 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0