måndagen har mycket att erbjuda

måndag, 09:21. snart måste jag bege mig till jobbet, lite nervös.
fast det är väl ganska normalt? jättelång dag idag, kallas trött ! :O
känner mig helt seg, fast då är det som det brukar vara ju .. !

en bra helg, var inne i Ystad och åt på PC med J i fredags =)
lördagförmiddag/eftermiddag ägnades åt min bil och på kvällen blev det bilträff i Helsingborg där vi oxå mötte upp Nisse och Fidde. sjukt många bilar och sjukt många människor. helt galet !
söndag, BILTEMA och många besök ! *suck* :P sen bilträff i Malmö på kvällen med Nisse, Fidde, Kim och Markus.
väldans trevligt, ända tills någon visste att polisen skulle komma.. *igen, suck* och söndagskvällen tillbringade hos lilla mig. ! =D


Hörs ikväll, kanske om jag orkar.
J, du & jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0