inköp

Jaa, så jag ska alltså köpa 2 kjolar av min vän Sarah. Dom var för korta till henne.
Men inte till mig och dom sitter bra. Förutom den svarta, den kan man tappa..
Fast bara om man springer runt och drar i den, så det gör vi inte. Nej, inte så bra..

Här kommer bilder och bilden på den randiga är dålig.!
image25 Och NEJ, det är inte nåt en städerska kan ha ! :O

image26 Denna är fin, fast man ser inte så bra. Men ändå =)

Alltså, jag dammtorkar ju. Skulle lyfta spannen över stolen, slår i databordet..
ILLA! Vatten överallt, på datorbordet, tangentbordet, musmattan, musen.. ISCH!
Fast allt funkar, så jag kan vara lugn och glad. Men lite orolig blev jag. Men ...
Jag är ju himla klantig, får ju se mig för. Inte bara lyfta och sen ojsan lixom .. Haha!


Åter till sysslorna. Snart är jag inte ensam hemma längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0